4 MODALITATI DE A VA ASIGURA CA ANGAJATII DVS. ISI DAU TOT INTERESUL

money, profit, finance

Niciodată nu a fost mai ușor să începi o afacere, dar transformarea efortului în profit rămâne la fel de dificilă ca niciodată. Companiile se concentrează din ce în ce mai mult pe oamenii lor când vine vorba de a găsi diferențiatori câștigători. Afacerea dvs. este o fabrică de idei și,  este un pas îndrăzneț pentru a permite tuturor să dețină viitorul afacerii.

Iată patru moduri sigure de a vă asigura că veți obține cele mai bune rezultate de la întreaga echipă atunci când vine vorba de succesul în afaceri.

1. Ascultați-vă angajații.

Majoritatea angajatorilor spun că își ascultă angajații și probabil că o fac, dar trebuie să faceți mai mult decât să-i întrebați ce cred despre cea mai recentă lansare la o bere la socialul de vineri sau să primească feedback în timpul unei întrebări unice și sesiune de răspuns. Să aveți canale deschise pe care oamenii le folosesc pentru a crea un dialog constant, care vizează îmbunătățirea în timpul unui proiect – nu la sfârșit.

Ba mai mult, atunci când oamenii știu că opiniile lor sunt apreciate, ei sunt mai susceptibili să vorbească cu tine, să se simtă implicați în afacere și să ofere cele mai bune idei. Nu se vor simți dati la o parte și vor continua să investească timpul în companie. Vei arăta, de asemenea, echipei tale că ai încredere în ei să vină cu idei bune.

2. Încurajarea altor interese.

Zilele în care angajații ar da cei mai buni ani din viață pentru o plată lunară s-au încheiat. Oamenii doresc să facă o muncă semnificativă, care să împlinească, și ar trebui să aliniați interesele companiei dvs. cu angajații dvs. atunci când vine vorba de scop. Personalul dorește un sentiment de dezvoltare personală. Nu este necesar să vedeți acest lucru in contradictoriu cu intereselor companiei dvs. Dacă un angajat dorește să ia o după-amiază liberă pe săptămână pentru a învăța o nouă abilitate sau se ocupa de voluntariat, caritate, ar trebui să îi încurajezi să facă acest lucru.

3. Permiteți orarul flexibil.

Este oficial: să lucrezi de acasă chiar funcționează. Cercetări recente au susținut că 77 la sută dintre angajați raportează o productivitate mai mare în afara locului de munca, 64 la sută dintre întreprinderile globale au raportat o productivitate mai bună din munca la distanță și 86 la sută dintre angajați spun că lucrează mai bine acasă.

Acest aspect se referă la demontarea vechii idei negative de compensare că munca este ceva ce trebuie să faci pentru a trăi. Nimeni nu vrea să lucreze de dragul ei. Angajații tăi doresc să fie actori reali în proiectele la care lucrează și vor să facă parte din diferența pe care o fac ca lideri la drept propriu. Este vorba despre autonomie, respect și responsabilitate prin investiții reciproce de timp.

4. Accentuați spiritul antreprenorial.

Unul dintre avantajele barierelor mici în lumea afacerilor este că, chiar dacă oamenii nu sunt ei înșiși proprietari de afaceri, vor cunoaște tensiunile, încordările și oportunitățile pe care le conduce o afacere. Dacă obțineți toate celelalte lucruri din această listă, veți construi un mediu în care personalul dvs. poate duce afacerea la nivelul următor.

Un mediu din care un angajat nu dorește să plece este unul la care va aduce cele mai bune idei. Dacă veți putea să vă recompensați și să vă încurajați în mod corespunzător angajatii, veți începe să vedeți că cele mai bune idei vin din compania dvs. Angajații își vor asuma singuri să dezvolte soluții, să găsească noi piețe, să construiască produse noi și să le si puna in practica, deoarece știu că au acordata încrederea necesara. Marile victorii la cele mai de succes companii din lume au provenit dintr-o înțelegere a puterii întreprinderii și a construirii culturii de-a lungul timpului pentru a crea un spațiu în care se întâmplă acest lucru.

Translate »
Scroll to Top
IXR