10 METODE PENTRU A-TI CRESTE STIMA DE SINE!

board, school, dreams

„Stima de sine scăzută este ca și cum ai conduce viața cu frâna de mână pornită.” – Maxwell Maltz

Nimeni nu se naște cu o încredere de sine nelimitată. Dacă cineva pare să aibă o încredere incredibilă în sine, se datorează faptului că a lucrat la construirea ei ani de zile. Încrederea în sine este ceva ce înveți să construiești, deoarece lumea provocatoare a afacerilor și viața în general, te pot descuraja.

O recenzie online negativă, o solicitare de rambursare a unui client sau o respingere a investitorilor pot scadea încrederea noastră în sine.

În plus, trebuie să ne ocupăm de criticul nostru interior de îndoială de sine care ne spune constant că nu suntem suficient de buni. Când suntem bombardati de atâtea elemente care ne amenință încrederea în sine, trebuie să ne ocupăm de construirea acesteia pentru noi înșine.

În timp ce învățăm construirea unei afaceri de succes, aceasta necesită o piele groasă și încredere de nezdruncinat în capacitatea ta de a depăși obstacolele. Iată 10 lucruri pe care le puteți face pentru a vă dezvolta încrederea în sine.

1. Vizualizați-vă așa cum doriți să fiți.

Vizualizarea este tehnica de a vedea o imagine de care te mândrești, în propria ta minte. Când ne luptăm cu o încredere de sine scăzută, avem o percepție slabă despre noi înșine, care este adesea inexactă. Exersați vizualizarea unei versiuni fantastice a dvs., atingându-vă obiectivele. Avem tendința de a ne comporta în conformitate cu propria noastră imagine de sine. Trucul pentru a face schimbări durabile este să schimbi modul în care te privești.

2. Afirmați-vă.

“Afirmările” sunt afirmații pozitive și înălțătoare pe care ni le spunem noi înșine. Acestea sunt, în mod normal, mai eficiente dacă sunt spuse cu voce tare, astfel încât să puteți auzi cum spuneți. Avem tendința să credem tot ceea ce ne spunem în mod constant. De exemplu, dacă îți urăști propriul aspect fizic, exersează să spui ceva ce apreciezi sau îți place despre tine când te uiți în oglindă.

Pentru a-ți face creierul să-ți accepte afirmațiile pozitive mai rapid, exprimă-ți afirmațiile ca întrebări precum: „De ce sunt atât de priceput să fac oferte?” în loc de „Sunt atât de priceput să fac oferte”. Creierul nostru este conectat biologic pentru a căuta răspunsuri la întrebări, fără a analiza dacă întrebarea este valabilă sau nu.

3. Fă un lucru care te sperie – în fiecare zi.

Cel mai bun mod de a depăși frica este să o înfruntați cu capul înainte. Făcând ceva care te sperie în fiecare zi și obținând încredere din fiecare experiență, îți vei vedea încrederea în sine crescând. Așadar, ieșiți din zona de confort și înfruntați-vă fricile!

4. Întrebați-vă criticul interior.

Unele dintre cele mai dure comentarii pe care le primim provin de la noi înșine, prin „vocea criticului interior”. Dacă luptați cu o încredere de sine scăzută, există posibilitatea ca criticul dvs. interior să devină hiperactiv și inexact.

Strategii precum terapia cognitivă comportamentală vă ajută să vă gestionați criticul interior și să căutați dovezi care să susțină sau să nege lucrurile pe care vi le spune criticul interior. De exemplu, dacă credeți că sunteți un eșec, întrebați-vă: „Ce dovezi există pentru a susține gândul că sunt un eșec?” și „Ce dovezi există care nu acceptă gândul că sunt un eșec?”Găsiți oportunități de a vă felicita, de a vă complimenta și de a vă răsplăti, chiar și pentru cele mai mici succese

5. Propuneti-va sa câștigati.

Prea mulți oameni sunt descurajați de abilitățile lor, deoarece își stabilesc obiective care sunt prea greu de atins. Începeți prin a vă stabili mici obiective pe care le puteți câștiga cu ușurință.

După ce ai construit un flux de succese care te fac să te simți bine cu tine, poți trece mai departe la obiective mai grele. Asigurați-vă că păstrați și o listă cu toate realizările dvs., atât mari cât și mici, pentru a vă reaminti momentele pe care le-ați făcut bine.

6. Ajută pe altcineva.

Ajutând pe altcineva de multe ori ne permite să uităm de noi înșine și să ne simțim recunoscători pentru ceea ce avem. De asemenea, se simte bine când ești capabil să faci diferența pentru altcineva.

În loc să vă concentrați pe propriile slăbiciuni, faceți voluntariat pentru a-i îndruma, ajuta sau învăța pe altii și veți vedea ca încrederea în sine crește automat.

7. Ai grijă de tine.

Încrederea în sine depinde de o combinație de sănătate fizică bună, sănătate emoțională și sănătate socială. Este greu să te simți bine cu tine însuți dacă îți urăști fizicul sau ai constant energie redusă.

Faceți-va timp pentru a face exerciții fizice, obiceiuri alimentare sanatoase și somn indeajuns. În plus, îmbrăcați-vă așa cum doriți să vă simțiți. Construiește-ți încrederea în tine, făcând efortul de a te îngriji de propriile nevoi.

8. Creați granițe personale.

Învață să spui nu. Învață-i pe alții să-ți respecte limitele personale. Dacă este necesar, luați cursuri despre cum să fiți mai afirmativi și învățați să cereți ce doriți. Cu cât veți avea mai mult control peste propria viață, cu atât va fi mai mare încrederea în sine.

9. Treceți la o mentalitate de egalitate.

Oamenii cu o încredere de sine scăzută îi văd pe ceilalți ca fiind mai buni decât ei înșiși. În loc să duci această percepție, privește-te ca fiind egal cu toată lumea. Ei nu sunt mai buni decât tine. Faceți o schimbare către o mentalitate de egalitate și veți vedea automat o îmbunătățire a încrederii în sine.

10. “I can and i Will!”

Gândiți-vă că fiecare dintre noi are tot 24 de ore într-o zi, dacă cineva îți spune că nu poți să faci un lucru, că este imposibil, înseamnă că aceea persoană este limitată în gândire. Dacă îți stabilești un obiectiv, și îți stabilești pași clari pentru a-l atinge, înseamnă că ai găsit o cale să faci acel lucru, deci e posibil și poți! Noi ne setăm propriile limite! Fii nelimitat!

Print Friendly, PDF & Email
Translate »
IXR